loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رو به پایان: بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ ای (مدظله العالی) درباره‌ صهیونیسم

5 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده موسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 568

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109607 10003022
220,000 198,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب رو به پایان، بیانات حضرت آیت‌‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره‌ی صهیونیسم است. این کتاب نوشته موسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم است و در انتشارات انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

مطالب کتاب «رو به پایان» از مطالعه‌ی‌ کل گفتار‌ها و نوشتار‌های مرتبط با موضوع از سال 1348 گردآوری و تنظیم شده و نشان‌گر این است، تحقیقات صورت‌گرفته برای تدوین این کتاب، محدود به مواضع معظّم‌لّه پس از رهبری نبوده و مواضع ایشان در زمان ریاست جمهوری و حتّی پیش از آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

کتاب رو به پایان 568 صفحه‌ای، در پنج بخش اصلیِ «صهیونیسم شجره‌ی خبیثه»، «غدّه‌ی سرطانی»، «توطئه‌ی فراموشی»، «جرّاحی غدّه‌ی سرطانی» و «تقابل ایدئولوژیک» و در 23 فصل ارائه شده است. از نظر محتوایی، مطالب کتاب به دو قسمت اساسی و کلی تقسیم می‌شود. قسمت اوّل، دشمن‌شناسی و بصیرت مسلمانان دنیا در قبال شناخت دشمن و شناخت سیاست‌ها، راهبردها و تاکتیک‌های این جبهه در مقابل جریان حق است که بخش‌های اوّل، دوّم و سوّم به این مطالب اختصاص دارد و قسمت دوّم که راه مقابله با این شجره‌ی خبیثه است، در بخش‌های چهارم و پنجم بحث شده است.

گفتنی‌است کتاب کتاب رو به پایان که به کوشش موسسه فرهنگی حدیث لوح و قلم تدوین شده، یک نوبت در سال 1392 با عنوان «توهّم سلطه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده بود و اکنون پس از اعمال برخی تغییرات، با عنوان، صفحه‌آرایی و طرح جلد جدید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما