loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به گرای 270 درجه

ناشر کتاب نیستان

نویسنده احمد دهقان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 212

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 1097 10003022
53,000 50,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سفر به گرای 270 درجه، نوشته احمد دهقان است و در انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است. راوی این کتاب؛ ناصر، رزمنده جوانی است که بارها سابقه شرکت در جبهه را داشته است و در بین امتحانات مدرسه، درس را رها کرده و به همراه دوستش علی راهی منطقه جنگی جنوب می شود. در آنجا ضمن دیدار مجدد با دوستان سابقش، از قریب الوقوع بودن عملیاتی مهم اطلاع می یابد که در ادامه و در حین آن بسیاری از دوستانش شهید و مجروح می شوند.

شخصیت ناصر در ادامه ماجرای کتاب سفر به گرای 270 درجه، مجروح شده و پشت خط می آید و بعد از چند روز به شهر خود بازگشته و زندگی عادی را از سر می گیرد تا اینکه پس از مدت کوتاهی با دریافت نامه ای از یکی از دوستانش خود را آماده بازگشت به منطقه می کند.

وقتی دشت لخت و عریان را که در تاریکی فرو رفته می بینم وهم برم می دارد. بی اختیار بر می گردم و به پشت نگاه می کنم. تقی است و علی و ستونی که از زیر خاکریز بر می خیزد و به این سو می آید. یکهو در دل احساس کوچکی می کنم. همه چیز در وجودم به هم می پاشد ذره ای هستم که اگر این بند اتصال قطع شود هیچ چیز ندارم هیچ چیز.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مهدیه جنتی

اگرچه قصه در مورد یه پسر نوجوون ولی انقدر قشنگ بود که دختر من هم از کتاب خوشش اومد

14 مهر 1400

محمدرضا

اثر بسیار زیبایی و گوینده خیلی زیبا زبان حال ناصر را بیان میکند واقعا عالی بود

5 بهمن 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما