loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ولفا

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده پگاه صراف

ویراستار مسعود آذرباد | خدیجه آسیمه

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109702 10003022
190,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حال عاشقی که معشوقش او را نبیند چطور خواهد بود؟ نه اینکه او را در نظر نگیرد یا نخواهد ببیند، اصلا نتواند ببیند. خبر شوکه‌کننده است. کافی است به گوش‌های نامحرم برسد تا خون به پا شود. ولفا، شاهزاده قبیله‌ جنیان کافر، عاشق یک انسان مسلمان شده است! ولفا تنها قصه عشق نیست. ولفا داستان دلدادگی و بدل شدن به معشوق است. داستان دلدادگی‌هایی که ما را رشد می‌دهد یا نابود می‌کند. ولفا، دل در گرو عشقی ممنوعه نهاده و در پی معشوق، پا به مشهد می‌گذارد. همان روزهایی که مأموران حکومت رضاشاهی گوهرشاد را به توپ و گلوله بستند.

در آنسوی میدان، شومان، دلداده پیشین ولفا، قد علم کرده است. کسی که ریاست قبیله به او خواهد رسید. به این معجون پر از دلهره و هیجان، ابلیس را هم اضافه کنید. ابلیسی که سرور گروهی از جنیان است و شومان را به خود فرامی‌خواند تا سایه قدرتش بخش دیگری گروه جنیان را در خود فروببلعد. ولفا چه خواهد کرد؟ از عشقش دست خواهد کشید؟ یا دست دوستی به ابلیس بلند خواهد کرد و قدرت و شوکت را برای خود و قبیله‌اش به ارمغان خواهد آورد؟

کتاب ولفا نوشته پگاه صراف است و در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است. ولفا رمانی عاشقانه و فانتزی است که شما را برای ساعت‌ها پای کتاب نگاه می‌دارد و پلک‌زدن را نیز از یادتان خواهد برد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما