loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان مرد تنها

ناشر کتاب جمکران

نویسنده مریم ابراهیمی شهرآباد

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 156

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109740 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب داستان مرد تنها اثر مریم ابراهیمی شهرآباد است، که توسط نشر جمکران به چاپ رسیده است. هر آدمی حکایتی دارد. اما حکایت بعضی آدم‌ها، پر از نکته های شنیدنی است. خبیرِ رمان «داستان مرد تنها» چنین آدمی است. پیرمرد چروکیده و تنهایی که متولی امامزاده است و سرگذشت غریبی دارد. انگار که داستان زندگی اش گره خورده با امتحان الهی.

خانم مریم ابراهیمی با قلم روانی که دارند سرگذشت خبیر را با فصلی از زمان حال آغاز میکنند و سپس درجریان قصه، ما با خبیر و گذشته او هم آشنا می شویم. داستان به روایت خانمی است که خیلی اتفاقی خبیر را در قبرستان، سر مزار بی بی اش دیده و ذره ذره پی به نقاط ارزشمند زندگی او برده.

نثر روان و ساده کتاب به مخاطب کمک می‌کند با داستان همراهی کند و راز زندگی خبیر را بفهمد. جلد کتاب، انگشتری است رها شده میان ماسه های روان.هم این انگشتر، تکه ای از زندگی خبیر است هم آن ماسه ها، جایی در سرگذشت این پیرمرد خوش صحبت دارد.

صد و هفتاد و شش صفحه روان در انتظار خواننده است که نه حجم کمش، مخاطب را نصفه و نیمه رها میکند و نه انقدری زیاد است که ملال بیاورد. درست به قاعده زندگی آقا خبیر که خبرهای زیادی در زندگیش پیچیده و ما نشسته ایم پای خواندنشان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما