loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جغرافیای مشترک؛ سلامت و علوم انسانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109789 10003022
179,000 161,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر پیشِ رو تحت عنوان «جغرافیای مشترک: سلامت و علوم انسانی» با هدف ایجاد دغدغه سلامت و زمینه‌سازی برای حرکت علمی و عملی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید و اندیشمندان علوم انسانی و اجتماعی برنامه‌ریزی و گردآوری شده‌ است.
با توجه به گستردگی موضوعی و همچنین محدودیت‌های موجود، برای نسخه یکم، تنها توانستیم به برخی از موضوعات بپردازیم. این موضوعات با استفاده از ظرفیت‌های بالفعل مانند «عدالت در سلامت» که تاحدی مطرح و مورد توجه است و یا بالقوه مانند «تاب‌آوری» که ادبیات نظری آن در حوزه‌های اقتصادی پرورانده شده و تنها نیاز به تطبیق دقیق‌تر در نظام سلامت بود، مطرح شده است.
رویکرد کلی مورد نظر نیز، طرح و پیگیری بسترهایی برای تعامل میان اساتید و پژوهشگران علوم انسانی و علوم پزشکی بوده است. با این مبنا، در انتخاب نویسندگان و داوران به جمع مشترکی از میان این عزیزان اقدام کردیم.
لازم به ذکر است که موضوعات در تعامل با نویسندگان و پژوهشگران دقیق شد، نه اینکه موضوعات معیّن و دقیقی در اختیار نویسندگان قرار گرفته و به صورت سفارشی مقالات نوشته شوند.
اصلِ تعامل و رفت‌وبرگشت بین پژوهشگران در این کار موضوعیت داشته و با اغلب آن‌ها گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت. البته معیّن و دقیق نبودن موضوع مقالات به معنای ساده‌انگاری محتوایی نبوده، بلکه همه مقالات تحت نظر دکتر لنکرانی (دبیر علمی اثر) ارزیابی گشت و برخی از مقالات نیز کنار گذاشته شد.

کتاب جغرافیای مشترک سلامت و علوم انسانی اثر حمید ایزدیخش، کامران باقری لنکرانی, سعید نجبا، محمد آزادی و محمدسعید صفاری از انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما