loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تبلیغات تجاری اسلامی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سعید مسعودی پور

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 278

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109793 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ریشه اصلی مسائل و مشکلاتی که جامعه اسلامی ایران با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، در فقدان نظامات اجتماعی دینی است و باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که نیازهای انسان در چارچوب مقاصد و غایات اسلامی تأمین شوند. یکی از این نظامات، «بازاریابی» است که حلقه میان تولید تا مصرف است و اصلی‌ترین هدف بازاریابی متعارف، تحت تأثیر قرار دادن رفتارهای مصرفی جامعه است.
بازاریابی اسلامی و زیرمجموعه آن تبلیغات تجاری اسلامی از جمله حوزه‌های مطالعات اسلامی و میان‌رشته‌ای محسوب می‌شوند.
موضوع کنترل محرک‌ها و انگیزش‌های مصرف در جامعه که بیشتر آن‌ها توسط ابزارهای بازاریابی ایجاد، تقویت و هدایت می‌شود، یکی از ارکان ثبات و قوام نهاد جامعه و در سطح خردتر خانواده است. زمانی که به‌واسطه ترغیب‌های مصرفی نابه­ جا و به‌دور از حد و مرز، خانواده‌ها در تخصیص بودجه و درآمد خود به نیازهایشان دچار مشکل می‌شوند، اولین تهدید و خطر برای اختلال در نظام خانواده ایجاد می‌شود.
در این کتاب، که از سه بخش و یازده فصل تنظیم شده است، پس از بیان مسئله و روش‌شناسی پاسخ به مسئله، نظریه تبلیغات تجاری اسلامی طراحی و ارائه می‌شود.
اثر حاضر در سیزدهمین جشنواره بین المللی فارابی در بخش جوان گروه علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی بعنوان برگزیده سوم شناخته شد.

کتاب تبلیغات تجاری اسلامی اثر سعید مسعودی پور از انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما