loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پادکستینگ

ناشر سروش

نویسنده دانیل هانت

مترجم محمود کربلایی احمد

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 190

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109863 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «پادکستینگ» تألیف دانیل هانت با ترجمۀ محمود کربلایی احمد از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

در مورد «پادکستینگ» به‌ندرت می‌توان نوشته‌ای یافت که در آن از رادیو صحبتی به میان نیامده باشد. شاید تنها وجه تشابه پادکست با رادیو فراهم‌آوردن اطلاعات ارزشمند و انتقال آن به مخاطب توسط منابع صوتی باشد، اما وجوه افتراق و نبود تشابه این دو به اندازه‌ای است که خلاف اظهار برخی از صاحب‌نظران، به زحمت بتوان پادکست را تهدیدی برای رادیو به‌شمار آورد.
رقابت با رادیو نیازمند پرورش رقبایی سرسخت است که با برخورداری از استعداد و شایستگی‌های لازم و بروز و ظهور خلاقیت‌های خود بتوانند در این فضای مناسب به فعالیت بپردازند. در کشور ما پادکست برای بسیاری از این علاقه‌مندان مدیوم اصلی نیست و بنا به‌دلایل عدیده چندان با این فضا مأنوس نیستند.
از جانب دیگر صرف‌نظر از یکی دو عنوان کتاب ترجمه‌شده و مقالات پراکنده در اینترنت، تلاش دیگری در جهت شناساندن بیشتر این پدیده صورت نپذیرفته است. مطالب این کتاب اساساً چگونگی بازاریابی و نحوۀ درآمدزایی از محل پادکست را به شما آموزش می‌دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما