loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاریابی سیاسی نفوذ ایالات متحده آمریکا در جمهوری اسلامی ایران

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده حامد کیانی مجاهد

مقدمه نویس ابوذر گوهری مقدم

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109887 10003022
116,000 104,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر طرحی محققانه‌ است که تلاش می‌کند با کاربست مفهوم بازاریابی سیاسی، به مطالعه سیاست نفوذ ایالات متحده با تأکید بر نفوذ گفتمانی، به چیستی، ابزارها، شیوه‌ها، جامعه هدف، نهادهای مؤثر آمریکا در این رابطه و برنامه‌های این نهادها در قبال جمهوری اسلامی ایران بپردازد.
با توجه به اهمیت بررسی علمی و میان رشته ای مساله نفوذ، کتاب حاضر به دنبال شناخت جایگاه و روش های نفوذ و در ساختی کلان تر، بررسی بازاریابی سیاسی نفوذ ایالات متحده در جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از مهم ترین چالش های فراروی ایران اسلامی است.

کتاب حاضر تلاش می کند با کاربست مفهوم بازاریابی سیاسی، به مطالعه سیاست نفوذ ایالات متحده با تاکید بر نفوذ گفتمانی بپردازد و چیستی، ابزارها، شیوه ها، جامعه هدف، نهادهای موثر آمریکا در این رابطه و برنامه های این نهادها در قبال جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرده و فرایندی را تحلیل کند که آمریکا از مجرای آن به دنبال مشروعیت بخشی نظری و عملی به مظاهر لیبرال دموکراسی غربی و عرضه اقناع کننده کالای ایدئولوژیک خود به جامعه هدف ایرانی است تا از این رهگذر اهداف و منافع دولت آمریکا را در قبال جمهوری اسلامی ایران محقق نماید.

کتاب بازاریابی سیاسی نفوذ ایالات متحده آمریکا در جمهوری اسلامی ایران اثر حامد کیانی مجاهد از انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما