loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بازاریابی سیاسی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران

یک دانشنامه پژوهشی

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده نادر جعفری هفت خوانی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 604

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109888 10003022
301,000 270,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«این نوع «انتخاب تبلیغی» از نوع انتخابات غربی‌هاست که می‌خواهند خود را با وعده‌های دروغین به مردم معرفی کنند و بگویند ما چنین و چنان می‌کنیم تا مردم به آن‌ها امیدوار شوند و رأی دهند، بدون اینکه از سابقه‌ آن‌ها خبری داشته باشند، بدون اینکه از فعالیت آن‌ها خبری داشته باشند. حال اگر فردی بیاید و به مردم وعده‌های دروغ بدهد که من چنین و چنان خواهم کرد، و مردم هم گول او را بخورند و انتخابش کنند، اگر مردم او را نمی‌شناسند، پس با این تبلیغات، انتخاب واقعی انجام نمی‌شود» (نماز جمعه تهران 7/11/1362)
(منبع: مهدوی کنی، محمدرضا (1393). سیاست اخلاقی و اخلاق سیاسی؛ مجموعه خطبه‌ها و سخنرانی‌های آیت‌الله مهدوی ‌کنی (;) در نماز جمعه تهران. انتشارات دانشگاه امام صادق (ع))
برگزاری انتخابات در سطح ملی (کلان‌شهرها، شهرهای بزرگ و روستاها) در جمهوری اسلامی ایران افزون بر ایجاد مسائل خاص و بومیِ مدیریت انتخابات (از فرایند اعلام آمادگی داوطلبان تا برگزاری و تأیید نهایی انتخابات و هماهنگی‌ها میان نهادهای مختلف مسئول)، فرصت بی‌سابقه‌ای را برای حوزه‌‌ دانشی و پژوهشی نسبتاً جدیدی به ‌نام بازاریابی سیاسی فراهم نموده تا با ورود و کنش فعالانه در فضای رقابت سیاسی میان بازیگران بازار سیاست به نقش‌آفرینی بپردازد و احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی را از یک‌سو و افراد حقیقی و سیاستمداران را از سوی دیگر مورد مطالعه و مشاوره قرار دهد.
ایده‌‌ اصلی این کتاب در زمان رویارویی با طیفی گسترده از پژوهش‌های بومی درباره‌‌ انتخابات در کشور بود که به نظر در یک مسیر مشخص، و با یک رویکرد واحد، قابل تفسیر بودند و به‌ اصطلاح با یک نخ تسبیح، منسجم و یگانه می‌شوند؛ «بازاریابی سیاسی» همان نخ تسبیح است.
از ویژگی های این کتاب “دانشنامه بودن-مقالات پژوهشی منسجم و هدفمند”، “تحلیل کتابشناسی نسبتاً جامع-با تحلیل های با عمق دانشی زیاد”، “درج اصلی‌ترین یافته‌های پژوهش‌های مرتبط در هر فصل”، “وجود بسته های آموزشی”، و “جامع بودن کتاب-از نظر نوع و سطح انتخابات مورد بررسی” است.در همین صفحه و در بخش توضیحات، می توانید ساختار کتاب را ملاحظه فرمایید.

کتاب بازاریابی سیاسی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران (یک دانشنامه پژوهشی) اثر نادر جعفری هفت خوانی از انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما