loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از نظر تا عمل؛ طرحی برای تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی (ره)

5 (1)

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده فاطمه وجدانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109891 10003022
112,000 100,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ضعف در برنامه‌های تربیت اخلاقی به نوبه خود، حاصل نقص و کاستی در مبانی نظری آن است؛ چرا که فقر نظری و ابهام در مبانی و مؤلفه‌های تربیت اخلاقی و نحوه تعامل آن‌ها، بی‌تردید منجر به سردرگمی و برخوردهای سلیقه‌ای عاملان تربیت و در نتیجه، نقایصی در بخش‌های عملی تربیت اخلاقی خواهد شد.‌
با توجه به این نکته، دستیابی به نظریه‌ها و مدل‌های جامع، منسجم و کارآمد تربیت اخلاقی بی‌گمان یکی از نیازهای اساسی کشور بوده و در سال‌های اخیر مورد توجه جدی اندیشمندان و دست‌اندرکاران تربیت کشور قرار گرفته است.
این کتاب تکاپوی علمی کوچکی در راستای تحقق بخشیدن به این آرمان مقدس است. از آن‌جا که قرآن کریم به‌عنوان مهم‌ترین کتاب هدایت انسان، مملو از بحث‌های عمیق اخلاقی است و می‌تواند از یک‌سو، درک ماهیت مسائل پیچیده اخلاقی را تسهیل نموده و از سوی دیگر، ما را در دستیابی به برنامه‌های تربیت اخلاقی مؤثرتر و کارآمدتر رهنمون سازد، این کتاب نیز مبتنی بر آموزه‌های قرآن کریم نگاشته شده و برای فهم بهتر آن، از دیدگاه‌های مفسر بزرگ قرآن کریم، حکیم فرزانه و اسوه اخلاق و معنویت، علامه سید محمدحسین طباطبایی استفاده شده است.

کتاب از نظر تا عمل؛ طرحی برای تربیت اخلاقی از دیدگاه علامه طباطبایی (ره) اثر فاطمه وجدانی از انتشارات دانشگاه امام صادق ع منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما