loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

Tips and Topics for IELTS Speaking

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109900 10003022
143,000 128,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر گرانبها که اولین کتاب آمادگی بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس تولید داخل می باشد، اولین کتاب آیلتس ایرانی-اسلامی است که بر اساس رویکرد گلوکالیزاسیون یا جهانی-بومی سازی تالیف شده است. تیم تخصصی نویسندگان، به لحاظ علمی، تخصصی و فرهنگی، تمامی جنبه های موثر آموزش انگلیسی لازم جهت یادگیری مهارت گفتاری را در این کتاب لحاظ نموده اند.
در اینجا به صورت بسیار مختصر و فهرست وار به برخی از ویژگی های آموزشی این کتاب می پردازیم:
1. در تالیف این کتاب بر اساس جدیدترین نظریات موثر آموزش زبان، تمامی جنبه های تخصصی آموزشی و فرهنگی بومی سازی همراه با جهانی سازی در نظر گرفته شده اند، که باعث تولید اولین کتاب آیلتس جهانی-بومی یا ایرانی-اسلامی در ایران شده است.
2. تصاویر جذاب و مرتبط در هر درس در قالب کوتکست (co-text) بر غنای تکست ( text) می افزاید و کانتکست ( context) لازم جهت یادگیری معنادار را بر اساس یادگیری زمینه-محور فراهم می آورد.
3. متون کتاب به صورتی طراحی شده اند که توضیحات خودبسنده ی دروس، این اثر را به عنوان یک کتاب خودخوان معرفی می نماید، تا آن دسته از افرادی که به هر دلیلی از جمله مشغله های کاری امکان حضور در کلاس را ندارند، به صورت خودخوان از کتاب بهره برند.
4. از آنجایی که برای تیم تخصصی نویسندگان کتاب، کیفیت و اصیل بودن، بسیار حائز اهمیت بوده است، در نگارش متون، نهایت تلاش انجام گرفته تا اثر مزبور صد در صد تولیدی باشد؛ بر خلاف بسیاری از کتاب های موجود در بازار، که متاسفانه صرفا جنبه تجاری دارند و با استراتژی چسب و قیچی تدوین شده اند و از کیفیت پائینی برخوردارند.
5. هر درس، یک عنوان یا موضوع خاص و واژگان مربوط به آن را مطرح می کند که باعث انسجام فکری و به خاطر سپردن بهتر واژگان و اصطلاحات مرتبط با هم می شوند که منجر به یادگیری خوشه ای واژگان می شود.
6. برای هر مدخل از واژگان، ضمن نشان دادن فونتیک یا آوانگاری به انگلیسی بریتانیایی و آمریکایی و تعیین نمودن مقوله گفتاری آن و حالت های مختلف واژه مزبور، توضیحات روشن و قابل فهمی ارائه شده است. همچنین، علاوه بر تبیین نحوه کاربرد واژه و ذکر نکات لازم، مثال یا مثال های کاربردی و ملموس آن واژه در جمله یا عبارات بیان شده اند تا فراگیر ضمن درک صحیح از واژه و کاربرد آن، الگوی مناسبی در اختیار داشته باشد تا بر اساس آن، جملات کتاب را بازتولید نموده و از آن واژگان در خلق جملات مشابه کمک بگیرد.
7. موضوعات متنوع دروس، امکان پاسخگویی به انواع سوالات آزمون آیلتس در بخش مهارت گفتاری را فراهم می آورد.
8. هر درس با سوالاتی که ذهن را به چالش می کشد و فرد را برای یادگیری آماده می سازد شروع می شود و سپس نکات و استراتژی های کاربردی که منجر به فراگیری بهینه و کسب نمره بیشتر در آزمون های مختلف به ویژه آزمون آیلتس می شود، ارائه می گردند. در ادامه، زیر عنوان های فرعی و اصطلاحات و واژگان مربوطه ارائه می گردند و در نهایت کیو کارت و واژگان و اصطلاحات مکالمه گشا ارائه می شوند.
9. توضیحات آغازین هر درس و واژگان و اصطلاحات موضوعی به همراه الگوهای ارائه شده در پایان هر درس باعث بالا بردن اعتماد به نفس در پاسخگویی به سوالات در محیط واقعی/ بومی زبان، محیط آزمون آیلتس یا آزمون های مشابه و یا حتی مصاحبه های سنجش مهارت زبانی می شوند. لازم به ذکر است در پایان کتاب نیز چهار نمونه آزمون مهارت گفتاری گنجانده شده است که فراگیران را در درک صحیح الگوی آزمون بخش گفتار یاری می رساند.
10. کتاب مزبور، محدود به افراد خاصی که قصد شرکت در آزمون های آیلتس یا تافل دارند نمی شود و برای تمام فراگیران زبان مفید و سودمند است، به خصوص کسانی که به دنبال تقویت مهارت گفتاری و بالا بردن دانش واژگانی خود هستند.
یک حلقه لوح فشرده به همراه کتاب تقدیم می شود که حاوی فایل های صوتی فصل های مختلف است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما