loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی، مولفه ها و شاخص های نظریه کارآمدی مطلوب

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده محمدعلی سوادی

تهیه کننده پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 179

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109958 10003022
110,000 99,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در هر علمی بدون نظریه ناظر به یک دسته مسائل آن علم، نه می‌توان آن مسائل را شناخت و نه می‌توان راه حل‌هایی مناسب برای آن مسائل ارائه داد.
در نظام جمهوری اسلامی ایران ضعف کارآمدی مشهود در برخی ساحت‌ها (با وجود پیشرفت‌هایی بس چشمگیر در بسیاری از ساحت‌های گوناگون کشور)، به لحاظ فقدان کلان‌ نظریه و خردنظریه‌های کارآمدی مطلوب اسلامی - ایرانی است. پردازش چنان نظریه‌هایی وابسته به شناسایی و تبیین مبانی، مؤلفه‌ها و شاخص‌ها و ساختار چنان نظریه‌هایی است.
در این اثر چارچوب نظری منظومه‌نگری و منظومه‌فهمی عالم و آدم و دین و جامعه، مبانی، مؤلفه‌ها و شاخص‌های کلی کلان‌نظریه و خردنظریه‌های کارآمدی مطلوب برای نظام جمهوری اسلامی ایران و نیز ساختار و ویژگی‌های اساسی چنان نظریه‌هایی تبیین شده است.

کتاب مبانی مولفه ها و شاخص های نظریه کارآمدی مطلوب اثر محمدعلی سوادی از انتشارات علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما