loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الشخص الاعتباری - جلد اول: به همراه ترجمه و نمودار

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سعید زارعی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 255

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109978 10003022
160,000 144,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب الشخص الاعتباری اثر سعید زارعی از انتشارات بوستان کتاب منتشر شده است.
این اثر با عنوان «الشخص الاعتباری» از کتاب‌های فقهی و درسی رایج حوزه‌های علمیه است که مباحث آن را گروهی از صاحب نظران و اساتید حوزه علمیه قم تدوین کرده‌اند.
با توجه به آن که این کتاب مشتمل بر طرح مباحثی جدید و تأثیرگذار در مسائل علم فقه است و گاه به لحاظ زبانی پیچیدگی‌هایی در متن عربی وجود دارد، برای تسهیل فهم مطالب، متن این کتاب ترجمه شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

این کتاب در دو باب تألیف شده است؛
باب اول مشتمل بر هفت فصل است که در فصل اول با عنوان «مفهوم شخص اعتباری» به تعریف شخص و تقسیم آن به شخص طبیعی و شخص اعتباری، فرق بین شخص و شخصیت و تعریف شخص اعتباری پرداخته شده است.

باب دوم از این کتاب با عنوان به «رسمیت شناختن شخص اعتباری در فقه اسلامی» به نگارش درآمده و مشتمل بر سه فصل است که در اولین فصل مقصود از به رسمیت شناختن شخص اعتباری در فقه اسلامی تبیین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما