loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر جنگ شناختی در عصر هوش مصنوعی

+ 124 سوگیری شناختی

5 (1)

ناشر نواندیشان دنیای کتاب

نویسنده سید علیرضا آل داوود

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 407

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 109986 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب هنر جنگ شناختی در عصر هوش مصنوعی به قلم سید علیرضا آل داوود، پژوهشگر فضای مجازی و رسانه، به همت نشر نواندیشان به چاپ رسیده است.

در عصری هستیم که قدرت پیام از قدرت گلوله بیشتر است. همچنین در این عصر قدرت هوش مصنوعی از قدرت بمب اتمی نیز بیشتر است. درس پیروزی در این عصر جنگ‌های شناختی و ترکیبی و انفجار اطلاعات این است که قدرت دیگر نمی‌تواند بدون تسخیر ادراک (ذهن و قلب) انسان‌ها در صحنه جهانی تعریف شود. این تسخیر انسان‌ها قدرت برآمده از جنگ شناختی است.
این جنگ باهدف دست‌کاری گفتمان عمومی توسط عناصر خارجی تعریف می‌شود که به دنبال تضعیف وحدت اجتماعی یا آسیب رساندن به اعتماد عمومی به‌نظام سیاسی، بی‌ثبات‌سازی، نفوذ و عادی‌سازی موضوعات متضاد با ارزش‌ها و هنجارهای یک کشور هستند، در این جنگ پاشیدن بذر بی‌اعتمادی بر روی افکار عمومی از اهداف اصلی به‌حساب می‌آید.
دشمن در جنگ شناختی تلاش می‌کند ادراکات و سپس رفتار مردم را تغییر دهد، ادراک محصول شناخت است که سازوکاری است که سعی می‌شود در این جنگ از آن بهره برده شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما