loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اقتصاد نهاد وقف

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110007 10003022
210,000 189,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«اقتصاد نهاد وقف» در تمدن قدیم اسلامی با ایجاد سازمان‌های عرضه‌ و تقاضای وقفی و هماهنگی با نظام تدبیر وقف، خدمات شایانی را به جوامع اسلامی ارائه کرد. متأسفانه پس از افول تمدن قدیم اسلامی، اقتصاد نهاد وقف هم دچار افول شدید و انواع آفت‌ها و آسیب‌ها، به‌ویژه «آفت موقوفه‌خواری» شد. پس از انقلاب اسلامی در ایران، پیشرفت‌های خوبی در اقتصاد نهاد وقف پدید آمده، اما با توجه به طراز انقلاب اسلامی و ظرفیت مردم و ثروت‌های کشور، می‌توان گفت که این نهاد در ایران از وضعیت مطلوبش فرسنگ‌ها فاصله دارد. کتاب پیش‌رو تلاشی است برای درک عمیق آسیب‌های نهاد وقف و ارائه راهبردها و الگوهای عملیاتی در سطوح مختلف برای دولت اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و بنگاه‌های وقفی، تا مسیر آینده «پیشرفت اقتصاد نهاد وقف» اولا برای ایران اسلامی و ثانیا برای جهان اسلام هموار گردد.

کتاب اقتصاد نهاد وقف اثر ناصر جهانیان از انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما