loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قطار سریع السیر در ایستگاه پیراشکی های خانگی

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده فروغ علی شاهرودی

ویراستار حمید گروگان

تصویرگر سمائه شریفی

طراح کوروش پارسانژاد

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 56

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110026 10003022
99,000 89,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب قطار سریع السیر در ایستگاه پیراشکی های خانگی، نوشته فروغ علی شاهرودی است و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

داستان «قطار سریع‌ السیر در ایستگاه پیراشکی خانگی»، روایت زندگی است که همچون قطار، مسیری دارد؛ مقصدی، واگن‌ها و ایستگاه‌هایی؛ و ما، انسان‌هایی هستیم در قطارهای زندگی‌‌مان، با آرزوها، رویاها و نگرش‌هایی متفاوت.

هومن، پسر نوجوان داستان، از قطار زندگی‌اش می‌گوید که عادی می‌گذشت، ولی با مرگ ناگهانی پدرش، قطار زندگی او و خانواده‌اش، مانند قطاری سریع‌السّیر شتاب می‌گیرد؛ اما هومن خود را با شرایط پیش آمده سازگار می‌کند و آرزوها و رؤیاهایش انگیزه‌ای برای پیشبرد زندگی‌اش می‌شوند. وقتی قطار زندگی مسیر پر پیچ و خم و سختی را طی می‌کند، اگر همچون هومن، از پنجره قطار خوب نگاه کنیم، چیزهای بسیار جذاب و جالبی می‌بینیم؛ چیزهایی که زندگی‌مان را بهتر و زیباتر می‌کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما