loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

این است شیعه (جمکران)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده باقر شریف القرشی

مترجم سید محمد صالحی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110078 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «این است شیعه» اثری از آقای باقر شریف قریشی است که توسط آقای سید محمد صالحی به فارسی ترجمه شده است.
این کتاب توسط نشر جمکران به چاپ رسیده است.

هدف از نگارش این کتاب ارائه دلایل محکم و قاطعی درباره شیعه، شیعه‌گری و ستم‌هایی که بر اهل‌بیت پیامبر اسلام رفته است. به‌طور کلی، این کتاب به دنبال اثبات حقانیت مذهب شیعه است.

تأسف‌بار است که بزرگ‌ترین حقیقت تاریخ که روزی از خورشید روشن‌تر بود، امروزه نیاز به اثبات و مستندسازی دارد؛ با این‌که پشتوانه وحیانی قرآن و گفتار رسول صادق خدا و بیش از 1200 سال خون بزرگ‌ترین مظلومان جهان را با خود دارد.

حتی در ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین کشور شیعه، شیعه و هویت شیعی همچنان مظلوم است؛ در غیر این صورت تبیین رویدادها و برطرف کردن شبهات جایگاهی نداشت، چه رسد به این‌که برخی بخواهند با پنهان نگه داشتن بسیاری از حقایق مسلّم و ادامه دادن به مظلومیت شیعیان، توازن اجتماعی-سیاسی ایجاد کنند.

از مهم‌ترین مطالب این کتاب می‌توان به نظر بزرگان درباره این مذهب و رویداد سقیفه، اعتراض بزرگان صحابه، سیاست‌مداری شیعیان، تربیت اخلاقی شیعه، مرجعیت عامه، صفات مرجع تقلید، جدایی مرجعیت از حکومت، صفات خداوند، عدل الهی، سجده بر خاک حسینی، بوسیدن ضریح ائمه و برآورده شدن حاجات اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما