loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو دهه با اقتصاد ایران

تاریخ مختصر روزنامه دنیای اقتصاد

ناشر دنیای اقتصاد

نویسنده علیرضا بختیاری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 274

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110167 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
220,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دو دهه با اقتصاد ایران اثر علیرضا بختیاری از انتشارات دنیای اقتصاد منتشر شده است.

مولف این کتاب با نشان‌ دادن راه طی ‌شده روزنامه دنیای اقتصاد، گوشه ‌ای از تاریخ مطبوعات ایران را مستند کرده است. همچنین با بیان تجربه یک کسب ‌وکار فرهنگی و رسانه ‌ای موفق، توضیح داده است که بنگاه باید بر چه پایه‌ هایی استوار شود و خشت‌ های ترقی را چگونه بچیند که درگذر زمان دیوارهایش لرزان نشود. تاریخ روزنامه دنیای اقتصاد، آینه دو دهه اقتصاد ایران هم هست و در این کتاب پا به ‌پای توضیح راه طی ‌شده روزنامه، راه طی ‌شده اقتصاد ایران هم بازگو می ‌شود. ویژگی دیگر این کتاب این است است که در خلال مباحث آن، پاره‌ ای شاخص ‌های روزنامه ‌نگاری در دنیای اقتصاد توضیح داده می‌شود و تاثیر پایبندی به اصول حرفه‌ ای و اخلاقی، بر موفقیت در کسب‌ و‌کار را نمایان می‌ کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما