loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگوییها و آخرالزمان

ناشر موعود عصر (عج)

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11019 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آغاز هزاره جدید، بحران های فراگیر در اقصا نقاط جهان و بن بستهای حاصله از ناکار آمدی انواع ایدئولوژیهای سیاسی و اجتماعی، طی یک قرن اخیر، در حل و فصل معضلات بزرگ انسان معاصر، زمینه های مراجعه به آثاری را فراهم آورده که به اتکا دریافتهای قدیسان، پیشگویان و طالع بینان سعی در عرضه تصویری از آینده جهان و سرنوشت انسان دارد پوشیده نیست که در میان اقوام مختلف، قوم یهود از دیرباز دستی گشاده در امر پیشگویی داشته و برای تحمیل خواسته های سیاسی و اقتصادی خود به ملل جهان، نهایت سوء استفاده را از آقار و اقوام پیشگویان به عمل آورده است وشاید از همین روست که بسیار از دولتمرادان و سیاستمداران جهان به ویژه آمریکا به تبع اغراض یهودیت صهیونیستی و پیشگوییهای همانان، سعی درمحقق ساختن طرحها و برنامه های خود در جهان و بویژه خاورمیانه داشته اند. به همان سان که انتضار دستیابی به مدینه فاضله و وضعی بهتر و متفاوت با وضع موجود و گریز ا ناملایمات، از ابتدای خلقت یار قرین و رفیق دائمی انسان بوده و وعده فرارسیدن روزگار رهایی توسط انبیا، اولیا و حکما نیز این تمنا و انتظار رو قوت بخشیده. تلاش برای کسب آگاهی از امکان و زمان وقوع وعده رهایی و فصل بهار حقیقی نیز او را رها نساخته است. شاید این تلاش مرهمی بر زخمهای آدمی بوده و آن را انگیزه ای برای تاب آوردن ناملایمات و مبارزه با همه آنجه که نامطلوب بوده می شناخته: تا آنجا که این تمنا و مجاهده فصل قابل توجهی از فرهنگ و ادبیات اقوام را به خود اختصاص داده است.
اثر حاضر که محصول مطالعه و تحقیق جمعی از اندیشمندان مسلمان و آگاه معاصر در این باره است سعی در بررسی و تفسیر موضوع «پیشگوییها و آخرالزمان» و تبیین نحوه سوء استفاده غرب از آن دارد.

- جهان امروز و پیشگویی های آخرالزمان
- هزاره گرایی در فلسفه تاریخ مسیحیت
- نشانه هایی از پایان
- واقعه آرماگدون
- پیشگوییهای نوستر آداموس
- زمزمه های ظهور
- سیمای کلی دوران ظهور
- غرب، سینما و آخرالزمان
- فیلمسازان آمریکایی و مهدویت
- صهیونیسم مسیحی
- آخرالزمان شناسی در آثار اسلامی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما