loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ مختصر کلیسای شرق

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110294 10003022
280,000 266,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تاریخ مختصر کلیسای شرق، نوشته دیتمار وینکلر و ویلهلم باوم است و با ترجمه فرانکلین بنیامین فقی بیگلو در انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر شده است. کتاب تاریخ مختصر کلیسای شرق، به معرفی کلیسایی بسیار کهن می‌پردازد، کلیسایی که پیدایش آن مرتبط با فعالیت های بشارتی رسولان عیسی مسیح (ع) در میان اقوام شرقی منطقه خاور‌میانه و بین‌النهرین است.

کلیسای شرق نخست در امپراتوری پارتیان توسعه یافت و با سقوط آن امپراتوری توسط پارسیان در قرن سوم، به توسعه خود در زمان حکومت ساسانیان ادامه داد. شواهد تاریخی حاکی از آن است که توسعه جدی آن در منطقه خدیاب (نزدیک اربیل امروزی) در شمال بین النهرین صورت گرفته است و از آنجا به نواحی مختلف از جمله پایتخت ساسانیان یعنی سلوکیه تیسفون رسیده است.

در همین شهر است که نخستین کرسی پاتریارکی کلیسای شرق بنیاد نهاده شده است. مطالعه کتاب تاریخ مختصر کلیسای شرق را به تمام فارسی زبانان، به ویژه محققان و دانشجویان میهن‌مان که خواهان افزایش دانش خود در ارتباط با این کلیسای کهن می‌باشند توصیه میشود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما