loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگانی بتهوون

ناشر امیرکبیر

نویسنده رومن رولان

مترجم محمود تفضلی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110390 10003022
112,000 106,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب زندگانی بتهوون، نوشته روم‍ن‌ رولان‌ است و با ترجمه م‍ح‍م‍ود ت‍ف‍ض‍ل‍ی‌ در انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است. زندگانی بتهوون، که در 1903 منتشر شد، به درستی مهیج ترین اثر رولان تلقی می شود و شامل داستان زندگی بتهوون و گزیده ای از نوشته ها و نامه ها و اندیشه های اوست.

در کتاب زندگانی بتهوون، زندگی مردی بیان شده که همواره رنج برده است: از کودکی غم انگیز فقیرانه اش تا بیماری درازی که او را به پای مرگ کشاند. این زندگی گویی داستانی از آرزوی شادمانی است که سرنوشتی متناقض، سرسختانه بدان خیانت ورزیده است؛ سرنوشتی که با بیماری های مداوم و بی رحمانه، با آن ناشنوایی که در بیست و پنج سالگی او را مبتلا ساخت و تا پایان عمر شکنجه ­اش داد، روی نمایاند و آن هنگام که بتهوون زیباترین آثار خود را می ساخت به منتها درجه رسید و او را «محبوس در چهاردیوار درون خود» و تنها، آن گونه که به ندرت برای کسی پیش می آید، بی هیچ عشقی و تا آخرین لحظه غوطه ور در فقری شدید، بر جای گذارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما