loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سر بی پناه

مجموعه کاریکاتورهای مازیار بیژنی

ناشر موسسه فرهنگی شهید شهبازی

کاریکاتوریست مازیار بیژنی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 97

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

"سر بی پناه" مجموعه کاریکاتورهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی مازیار بیژنی منتشر شد. 97 کادر از کاریکاتورهای بدون شرح کاریکاتوریست روزنامه کیهان در این کتاب به چاپ رسیده است.

این کاریکاتورها که اغلب با نقد عملکرد تیم اقتصادی دولت های گذشته و دولت نهم در حوزه مسکن، منتشر شده، با نگاهی طنز به ضعف دولتمردان و البته مجریان قضایی در خصوص پرونده های زمین خواری، عدم تحقق وعده های متعدد درباره تولید مسکن ارزان و عدم توجه به قشر آسیب پذیر جامعه می پردازد.

در ابتدای کتاب و پس از متن مشروح پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت تشکیل حساب 100 محرومان در تاریخ 21 فروردین 58 می خوانیم: «این مجموعه تلاشی است اغراق آمیز در جهت نشان دادن بیش از پیش مشکل مسکن و ترغیب دست اندرکاران این بخش به دست کشیدن از سیاست های ناکارآمد .... اگر خدای ناکرده به مسوولی برخورد، کاری است که شده و دیگر از دست ما کاری ساخته نیست!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما