loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفسیر سوره حمد (حسین انصاریان) (جلد سخت)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب واحد تحقیقات مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 592

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110426 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
148,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب تفسیر سوره حمد، اثر استاد حسین انصاریان است، که توسط نشر دارالعرفان به چاپ رسیده است.

بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به فهم و درک مفاهیم قرآنی نیازمند است و راه رهایی جوامع انسانی فقط با فهم و درک و عمل به قرآن گشوده خواهد شد.

لذا بهره برداری از تفسیر بزرگان دینی و عالمان ربانی و راسخون در علوم قرآنی در این مسیر عامل موفقیت هر انسان حقیقت جو و حق طلب می باشد و تنها وسیله رشد و تعالی تشنگان معرفت خواهد بود.
با توجه به نگاه نو و بدیع استاد به آیات سوره حمد و درخواست طلاب و شاگردان ایشان برای دریافت متن کتبی دروس مذکور، موسسه دارالمعارف شیعی اقدام به تنظیم و تدوین سلسله دروس تفسیری تحت عنوان نگاهی نو به سوره حمد نمود که تقدیم علاقه مندان به ساحت قرآن کریم می نماید.

از مهمترین عناوین کتاب تفسیر سوره حمد میتوان به رحمت الهی،نام های سوره حمد،قرآن قول ثقیل و عظمت حق، عظمت خالق ،نبوت و قرآن و حقیقت کلمه توحید اشاره کرد.

همچنین حقیقت غضب، رحیمیت پروردگار در روایات، جایگاه ستارگان در قرآن کریم، خطر حدیث سازی، خطرات بعد از مرگ پیامبر، عظمت اخلاق پیامبر، فلسفه عبادت و روایاتی در باب بسم الله از دیگر عناوین کتاب تفسیر سوره حمد می باشند.

کتاب تفسیر سوره حمد در بهار1392، در قطع وزیری توسط مرکز نشر دارالعرفان به چاپ رسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما