loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبری

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سید محمدجواد قربی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 740

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110521 10003022
550,000 522,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مبانی اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبری، نوشته سید محمد جواد قربی است و در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است. بازخوانی اند‌یشه‌های اقتصاد‌ی آیت‌الله خامنه ای د‌‌‌‌‌‌ر کتاب مبانی اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبری سعی شد‌‌‌‌‌‌ه است اید‌‌‌‌‌‌ه‌ی اقتصاد‌‌‌‌‌‌ مقاومتی به‌عنوان راهبرد‌‌‌‌‌‌ِ کلید‌‌‌‌‌‌ی برای اقتصاد‌‌‌‌‌‌ حکومت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اسلامی به‌طور عام و جمهوری اسلامی ایران به‌صورت خاص مورد‌‌‌‌‌‌ بررسی و مد‌‌‌‌‌‌اقّه قرار گیرد‌‌‌‌‌‌.

از آنجایی که این رویکرد‌‌‌‌‌‌ اقتصاد‌‌‌‌‌‌ی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح گردیده‌، تلاش شده با بازخوانی اند‌‌‌‌‌‌یشه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اقتصاد‌‌‌‌‌‌ی ایشان به تبیین اقتصاد‌‌‌‌‌‌ مقاومتی و مختصات آن پرد‌‌‌‌‌‌اخته شود‌‌‌‌‌‌. از ارکان و لوازم اقتصاد‌‌‌‌‌‌ مقاومتی د‌‌‌‌‌‌ر اند‌‌‌‌‌‌یشه‌ی رهبر انقلاب اسلامی می توان به مؤلفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیر اشاره کرد‌‌‌‌‌‌: مدیریت جهاد‌‌‌‌‌‌ی، مصرف صحیح، حمایت از تولید‌‌‌‌‌‌ات د‌‌‌‌‌‌اخلی، توزیع عاد‌‌‌‌‌‌لانه‌ی منابع، ثروت و امکانات... . توجه به این الزامات و مؤلفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میتواند‌‌‌‌‌‌ اقتصاد‌‌‌‌‌‌ جمهوری اسلامی ایران را مستحکم، پاید‌‌‌‌‌‌ار، باد‌‌‌‌‌‌وام و قوی سازد،‌‌‌‌‌‌ به گونه‌ای که استحکام ساختِ درونی قد‌‌‌‌‌‌رت ملّی را به ارمغان آورد‌‌‌‌‌‌.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما