loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلنجار: خاطرات آزاده دکتر سید ناصر میری

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب بتول واعظ

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110522 10003022
210,000 199,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب کلنجار، خاطرات آزاده دکتر سیدناصر میری است این کتاب توسط بتول واعظ تدوین شده است و در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

زمانی که باید درس را جدّی می گرفتیم و در کنکور شرکت میکردیم مصادف با اوج مبارزات امام(ره) با حکومت فاسد شاه بود. درس خواندن ما همراه شد با اعلامیه‌های انقلابی حضرت امام(ره) که از نوار پیاده میکردیم، تکثیر و سپس با دلهره توزیع می کردیم. هم با درس کلنجار می رفتیم هم با مبارزه و زندگی؛ زمانی که به سربازی رفتیم برای دفترچه گرفتن کلنجار رفتیم و با مقامات ارتش درافتادیم و در طول خدمت سربازی روزی نبود که با مشکلات و مبارزات داخلی و بعد هم دفاع مقدس به چالش و کلنجار نیفتیم؛ بعد از سربازی هنوز آسوده نشده بودیم که در کسوت بسیجی به مصاف صدام رفتیم و گرفتار چنگال دژخیمان بعث شدیم و تا هشت‌سال با زندگی کلنجار رفتیم.

هنگامی هم که به میهن اسلامی بازگشتیم و وارد سازمان دولتی شدیم دیدیم گرفتاری های دفاع مقدس به مسئولان فرصت نداده که خرابه‌ی ایران انقلابی را بسازند و باز هم با شرایط اداری کلنجار رفتیم. شاید ساده دلی باشد که فکر کنیم بر پیشانی ما کلنجار را نوشته‌اند! ولی اگر بخواهی راه درست را بروی باید الزاماً و به ناچار با همه‌چیز و همه‌کس کلنجار بروی و در این کلنجار است که مادر روزگار تو را تربیت می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما