loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آموزش ترجمه قرآن (برای همه) در 11 درس - ترم سوم: بقره 61-85

ناشر آوای قرآن

نویسنده ابوالفضل بهرام پور

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11058 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، جلد سوم از مجموعه «آموزش ترجمه قرآن و نکات تفسیری» می باشد که شامل یازده درس است و در آن جزء یک قرآن شامل (آیات 61 الی 85 سوره بقره) آموزش داده می شود. در انتهای کتاب لغت نامه ای برای هر درس آورده شده که کلمات و عبارات قرآنی و ترجمه ی آن به فارسی موجود است. شیوه مطالعه کتاب به این صورت است که ابتدا قرآن آموز می بایست این معانی را مطالعه نماید و به خاطر سپارد. سپس به ابتدای آن درس برگردد و سؤالات پرسیده شده را پاسخ دهد. سؤالات بدین صورت است که ابتدا از کلمات و عباراتی که در انتهای کتاب آورده شده بود، پرسیده شده، سپس ترکیبات قرآنی چند کلمه ای و در آخر ترجمه آیات قرآن را سؤال کرده است. برای هر پرسش، فضایی برای نوشتن پاسخ آن توسط قرآن آموز در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در درس اول از این کتاب، آیه ی 61 سوره بقره پرسیده شده است. توضیحات کلی برای آشنایی بیشتر قرآن آموز در مورد هر آیه بیان گردیده است. سپس تفسیر آیه به زبان ساده بیان شده و هم چنین برای تمرین بیشتر، چند آیه که در سطح قرآن آموز می باشد به صورتی که با معلومات آموخته شده اش بتواند ترجمه کند، آورده شده است. در انتهای دروس، نکاتی در مورد ادبیات قرآنی بیان شده است. کتاب حاضر می تواند هم به صورت خود خوان در منزل مورد استفاده قرار گیرد و هم در کلاس درس توسط استاد آموزش داده شود.
این مجموعه به صورت پیوسته می باشد و برای آموزش دقیق و مؤثرتر بهتر است مطالعه از جلد اول آن شروع گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما