loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نکاتی کاربردی درباره مدرسه زندگی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110585 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
160,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نکاتی کاربردی درباره مدرسه زندگی، نوشته حجت الاسلام علی ذوعلم و محمدسعید ایزدپناه است که در انتشارات مدرسه منتشر شده است.

تعلیم و تربیت دارای مراتب مختلفی است. در مرتبه‌ای از آن در مورد فلسفه تربیت صحبت می‌شود و در مرتیه دیگر، دانش تعلیم و تربیت مورد بررسی قرار می‌گیردو در مرتبه‌ای نیز در مورد مهارت تعلیم و تربیت بحث می‌شود. آنچه که در نظام تربیتی به صورت یک مجموعه منسجم کمتر مورد توجه قرار گرفته است، بحث تعلیم و تربیت کاربردی است که در آن بر بعد مهارتی تاکید می‌شود. آن هم مجمموعه‌ای که از سویی بر مبانی دینی و اسلامی ، از سوی دیگر با توجه به تجربیات ارزنده و از جهت دیگر با الگوی بومی و ملی کشورمان طراحی شده باشد.

در این کتاب حجت‌الاسلام علی ذوعلم با سابقه‌ای طولانی در امر آموزش و پرورش مدارس و تربیت که علم دین و علوم تربیتی را با تجربه همراه نموده‌اند، طرحی با دوازده مؤلفه ارائه داده‌اند که می‌تواند افق‌های تازه در پیش‌روی مخاطبان قرار دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما