loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آسیب شناسی فرهنگی: بررسی موردی تاثیرات فرهنگی گروه موسیقی کره ای (BTS) در مدارس

5 (1)

ناشر نواندیشان دنیای کتاب

نویسنده محمد قنبری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110620 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آسیب شناسی فرهنگی تاایف محمد قنبری به بررسی موردی تاثیرات فرهنگی گروه موسیقی کره ای (BTS) در مدارس می پردازد که توسط نشر نواندیشان دنیای کتاب به چاپ رسیده است.

یکی از موضوعاتی که چندی است ذهن خیلی از والدین و مربیان تربیتی را در مدارس به خود مشغول کرده، ظهور گروه های موسیقی BTS از کشور کره جنوبی است. کشوری که در دهه های اخیر فیلم ها و سریال هایش در کنار موسیقی خاص و جذابش، انبوهی از جمعیت جهان را به خود جذب کرده است. اما اولین گام برای مواجهه درست و منطقی با این پدیده، آشنایی و شناخت بستر و محیطی است که این محصولات فرهنگی هنری جذاب از آن برخواسته است. در گام بعد شناخت سبک فرهنگی و هنری در کره و در نهایت شناخت این گونه گروه های هنری و فرهنگی.
در این کتاب سعی شده به صورت مختصر به بخش های مختلف پرداخته شود و در انتها به آسیب شناسی مصرف این فراورده در مدارس به شکل تحقیقی و میدانی نیز پرداخته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما