loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظام انقلابی و پیشرو - جلد اول: تبیین ابعاد نظری نظریه های نظام اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110733 10003022
320,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

جلد اول از کتاب نظام انقلابی و پیشرو: تبیین ابعاد نظری نظریه های نظام اسلامی اثر هادی تاجیک، سید امیرعلی ناقدی، محمدجواد اخوان و مریم علیپور از انتشارات دیدمان منتشر شده است.
یکی از این مباحث و موضوعات بسیار مهم تبیینی که نیاز به تحقیق عمیق و علمی داشت، نظریه‌ی «نظام انقلابی» است. نظریه‌ای که در گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح گشته است، و ویژگی‌های کلان و ابعاد آن در بیانات و گفتمان امامین انقلاب وجود دارد.
در این راستا برای باز کردن ابعاد نظری این کلان نظریه، نیاز به کاری پژوهشی و با استفاده از متد‌های علمی احساس می‌شد.
لذا پروژه‌ای پژوهشی با کمک تیمی از پژوهشگران دانشگاهی و زیرنظر«اندیشگاه گفتمان» و با هدایت یکی از اساتید دانشگاهی آقای دکتر هادی تاجیک و نیز یکی از پژوهشگران برجسته‌ی دانشگاهی و از مدیران پژوهشی و رسانه‌ای برجسته‌ی جبهه‌ی انقلاب اسلامی، آقای دکتر محمدجواد اخوان، شکل گرفت.

کتاب حاضر اولین جلد از محصول این پژوهش چند جلدی است. کتابی که در فصل اول آن به روش تحقیق، مقدمه و کلیات پرداخته شده است. در فصل دوم به استخراج شاخصه‌های نظام انقلابی از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی پرداخته شده است و درآخرین فصل نیز مفهوم نظام انقلابی از متن سایر اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران، یعنی قانون اساسی و نیز برنامه‌های توسعه، مورد موشکافی قرار گرفته است. «مقدمه‌ای بر نظریه نظام انقلابی»، «تبیین الگوی نظام انقلابی» و «نظام انقلابی در سایر اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران» عنوان سه فصل این جلد از کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما