loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خداباوری در گذر اندیشه ها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110737 10003022
180,000 162,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خداباوری در گذر اندیشه ها از انتشارات حکمت اسلامی منتشر شده است.

فراگیری گسترده و زنده مباحث خداشناسانه در تاریخ اندیشه بشر، نشان از اهمیت و جایگاه این بحث خطیر در حیات فردی و اجتماعی بشر دارد و ازاین‌رو تأملات فلسفی بیش و پیش از هر چیز در حوزه مباحث و مسائل دینی، متوجه مقوله خداباوری بوده است. بی‌تردید چالش‌ها و کاوش‌های فراروی این براهین در سده‌های گذشته، زمینه پویایی و قوت مباحث خدااندیشی را فراهم نموده و جذّابیّت و کشش این حوزه معرفتی را دو چندان نموده است.
مجموعه حاضر، حاصل مباحثات و گفتگوهای اساتید برجسته فلسفه دین در موضوعات مختلف و مرتبط با مقوله «وجود خدا» است که در جلسات متعدد گروه فلسفه دین مجمع عالی حکمت اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است. در هر یک از موضوعات ابتدائاً یکی از اساتید به طرح بحث در موضوع پرداخته است و سپس در ادامه با پرسش و پاسخ‌ها و نکته‌سنجی‌های ژرف‌نگرانه سایر اساتید، مباحث بسط و غنا و تفصیل بیشتری یافته و ابعاد موضوع روشن‌تر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما