loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بنیان های نظری هنر اسلامی با تاکید بر حکمت متعالیه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110741 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بنیان های نظری هنر اسلامی با تاکید بر حکمت متعالیه اثر حامده راستایی و محمدمهدی حکمت مهر از انتشارات حکمت اسلامی منتشر شده است.

تولید اثر هنری زیبا، از امور فطری است. در تمدن اسلامی نیز آثار هنری، از جایگاهی ویژه برخوردار بوده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. اگرچه اهتمامی برای طرح مباحث نظری هنر اسلامی، وجود نداشته است، اما می‌توان با عنایت به تعالیم حکمت اسلامی، بنیان‌های نظری «هنر اسلامی» را استنباط نمود.
در سال‌های اخیر پژوهش‌هایی درباره هنر اسلامی انجام شده است. با این وجود، دو نوآوری در کتاب “بنیان‌های نظری هنر اسلامی با تأکید بر حکمت متعالیه” نسبت به سایر آثاری که درباره هنر اسلامی نگارش شده عبارتند از: 1. تبیین مبانی هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی، انسان‌‌شناختی، دین‌شناختی، ارزش‌شناختی و زیبایی‌شناختی هنر اسلامی؛ 2. عنایت به حکمت اسلامی، به‌خصوص حکمت متعالیه در بیان مبانی حکمت هنر اسلامی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما