loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مبانی تفسیر قرآن کریم: مبانی ناظر به متن، فهم، پدیدآورنده و مفسر

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده علی فتحی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 207

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110747 10003022
145,000 137,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از دانش‌های پیش‌نیاز برای فهم و تفسیر قرآن، شناخت‌ مبانی و زیرساخت‌های نظری تفسیر قرآن است که روش و قواعد تفسیر قرآن بر آن استوار است. این اثر، برای برآوردن این هدف، مبانی مهم صدوری و دلالی تفسیر قرآن را بر پایۀ عناصر اصلی دخیل در تفسیر، بررسی کرده است.
در کتاب پیش‌رو، مبانی تفسیر در چهار فصل کلی به شرح ذیل سامان یافته است: فصل نخست، مبانی ناظر به متن قرآن؛ فصل دوم، مبانی ناظر به فهم قرآن؛ فصل سوم، مبانی ناظر به پدید آورندۀ قرآن و فصل چهارم، به مبانی ناظر به مفسر قرآن اختصاص یافته است. این اثر از آن جهت که به مبانی بنیادی و مهم تفسیر قرآن کریم می‌پردازد برای دانشجویان رشته تفسیر و علوم قرآن و حدیث در مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین برای دیگر پژوهشگران علوم اسلامی می‌تواند سودمند واقع شود.

کتاب مبانی تفسیر قرآن کریم اثر علی فتحی از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما