loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شکارچی: خاطرات و زندگی نامه شهید مصطفی رشیدپور

تاریخ شفاهی جبهه مقاومت اسلامی | شهدای مدافع حرم 9

ناشر راه یار

نویسنده فرانک صف آرا

تحقیق و تنظیم کتاب علی هاجری | فرانک صف آرا

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 231

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110758 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شکارچی، خاطرات و زندگی نامه شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور، با تحقیق و مصاحبه فرانک صف‌آرا و علی هاجری و به قلم فرانک صف آرا نوشته شده است و در انتشارات راه یار منتشر شده است.

شهید مصطفی رشیدپور در تاریخ یکم شهریورماه سال 1347 چشم به جهان گشود و از سن 13سالگی با شناسنامه برادرش در سال 1363 به جبهه اعزام شد. این دلیرمرد خوزستانی در بیشتر عملیات‌ها و مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس حضور فعالی داشت به طوری که در عملیات‌هایی همچون خیبر، بدر، والفجر 8، کربلای 4، کربلای 5، نصر 4، نصر 8 و والفجر 10 شرکت کرد.

شهید مصطفی رشید‌پور در بهمن سال 1394 در آزادسازی نبل و الزهرا در سوریه مجروح شد و پس از تحمل چند ماه درد و رنج مجروحیت سرانجام در روز یکشنبه هفتم شهریورماه سال 1395 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خدایا، اگر از من راضی نشده‌ای مرگ مرا نرسان. ببخش که بندۀ گنه‌کارت غیر از رحمتت امیدی ندارد و تو خود می‌دانی که هرگز از رحمتت نومید نشده‌ام و نخواهم شد و به همه گفته‌ام: «چه‌قدر خدای مهربانی دارم.»
می‌دانی که چه‌قدر همسرم، پسرم و دخترم را دوست دارم؛ اما تو متکفل امور آن‌هایی و من می‌دانم که من وسیله‌ای بیش نبودم. عزیزانم را به تو می‌سپارم. اکنون از هروقت دیگری خوشحال‌ترم… .
آن کس که تو را شناخت، جان را چه کند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد

بنام الله نازنین و دوست داشتنی...خانم صف آرا همت و اراده شما همراه قلب پاک و با محبت شما ستودنیست ....قلبا در این سحر عید عظیم فطر آرزوی خوش روزی و سعادت ماندگار شمارو از رب جلی مسألت دارم تندرست و پیروز باشید

22 فروردین 1403

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما