loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کارگزار صدیق: خاطرات محمدنبی حبیبی دبیر کل وقت حزب موتلفه اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110815 10003022
220,000 198,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب کارگزار صدیق خاطرات محمدنبی حبیبی دبیر کل وقت حزب موتلفه اسلامی به همت معاونت پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) منتشر شد.

شنیدن و مطالعه تاریخ از زبان و قلم تاریخ سازان، چنان شیرینی و لذتی دارد که در انواع دیگر تاریخ نگاری‌ها کمتر می‌توان آن را تجربه کرد. پدیده انقلاب اسلامی که در دهه چهل و پنجاه شمسی و به دست میلیون‌ها ایرانی و با رهبری امام خمینی(س) شکل گرفت و به پیروزی رسید، رخدادی منحصر به فرد در تاریخ سرزمین ماست که سازندگانش هزاران هزار خاطره از فراز و فرود آن به حافظه سپرده‌اند و چنانچه آن خاطرات از سینه‌ها به صحیفه‌ها منتقل گردد، بخش بزرگی از تاریخ انقلاب اسلامی متولد شده است.

تاریخی که شنیدنش پندآوز است و عبرت‌انگیز.اثر پیش رو، خاطرات خواندنی مرحوم آقای محمدنبی حبیبی، دبیر کل فقید حزب مؤتلفه اسلامی است که عمر خود را در خدمت به آرمان‌های بلند انقلاب و رهبر کبیر آن، حضرت امام خمینی (س) گذراند.

در این کتاب، راوی ضمن معرفی کامل خود از خاطرات سال‌های دور همچون تصویب لایحه‌ی انجمن‌های ایالتی و ولایتی و واکنش رهبرکبیر نهضت- امام خمینی (س) به آن، قیام 15 خرداد 1342، تأسیس و فعالیت حزب مؤتلفه اسلامی، سخنرانی‌های پرشور استاد مطهری و دکتر شریعتی در حسینیه ارشاد، کشتار هفده شهریور 1357، اولین دیدار ایشان با حضرت امام (س)، تشکیل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پذیرش مسئولیت‌های مختلف از جمله استانداری فارس، خراسان، تهران، شهرداری تهران و... ناگفته‌هایی را بر زبان رانده که برای خواننده محترم جذاب خواهد بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما