loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به وقت جان بازی: خاطرات مجاهدت های زنان سرزمینم در دوران کرونا

ناشر تلاوت آرامش

نویسنده مریم ناصرخاکی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 230

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110903 10003022
165,000 148,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب به وقت جان بازی: خاطرات مجاهدت های زنان سرزمینم در دوران کرونا که توسط مریم ناصرخاکی نوشته شده است و در انتشارات تلاوت آرامش به چاپ رسیده است.


به وقت جان بازی، حاصل متن و صوت هایی است که از اولین روزهای شیوع کرونا برای “فراخوان ملی لشگر فرشتگان” ارسال شده است و تلاش کوچکی است برای نشان دادن ایثار و فداکاری بزرگِ شیرزنان کشورمان که از سلامت، جان و آرامش خود و خانواده هایشان گذشتند تا ایران اسلامی از این بحران نیز با کمترین آسیب و البته با خلق حماسه ای ماندگار عبورکند؛ حماسه ای دیگر که باید در تاریخ بماند و همچون خورشید بدرخشد.

این اثر مکتوب گوشه ای از رشادت ها و مجاهدات های بانوان سرزمینمان را در ایام کرونا به تصویر کشیده است.

به وقت جان بازی دومین جلد از مجموعه لشگر فرشتگان است که در 5 فصل با عناوین تطهیر جان(روایت بانوان از جان گذشته ای که با اشاره ی مولایشان برای تغسیل اموات زن کرونایی به سر دویدند) تکثیر جان(روایت بانوان جهادی که در سخت ترین روزها، در حسّاس ترین عرصه های خدمات اجتماعی کشور، نقش آفرینی کردند)، آغوش جان (روایت صبوری های خانواده های کادر درمان)، جان آفرین(روایت بانوان فداکار کادر درمان) و جان بها (روایت بانوان شهید عرصۀ کرونا) و 124 خاطره در 230 صفحه گردآوری شده است.
جلد اول این مجموعه کتاب زمانی برای زن بودن (خاطرات زنان و همسران و شهدای 8 سال دفاع مقدس) می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما