loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مفهوم سازی دانشگاه دیجیتال؛ تلاقی سیاست گذاری، فن تعلیم و کردار

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 110908 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مفهوم سازی دانشگاه دیجیتال؛ تلاقی سیاست گذاری، فن تعلیم و کردار اثر بیل جانستون، شیلا مک‌نیل و کیت اسمیت از انتشارات موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی منتشر شده است.

کتاب مفهوم‌سازی دانشگاه دیجیتال به شکلی کل‌نگرانه و انتقادی انواع گوناگونی از نگرانی‌های به‌حقی را که به سواد اطلاعاتی و برنامه آموزشی گره خورده است می‌سنجد و مضمون‌هایی از قبیل قابلیت دیجیتال، عاملیت اجتماعی و شخص‌بودگی را به مثابه ابعاد کلیدی دانشگاه دیجیتال، که به عدالت اجتماعی متعهد است، مورد ملاحظه قرار می‌دهد.

جانستون، مک‌نیل و اسمایت در راستای تلاش برای یافتن راهبردی مؤثر برای واکاوی دانشگاه دیجیتال، به‌وسیله یک نگرش انتقادی ژرف، تحلیلی درخشان درباره دستورکارهای تاریخی، سیاسی، اقتصادی و تعلیمی‌ای ارائه کرده‌اند که از فرهنگ پوزیتیویستی فناوری دیجیتال نشأت گرفته‌اند؛ دستورکارهایی که به شیوه‌های گوناگون چشم‌انداز‌های رهایی‌بخش و کثرت‌گرایانه حیات دانشگاهی را گمراه کرده‌اند. نتیجه مطالعه آنها، افشای پیچیدگی شیوه‌هایی است که طی آن توسعه‌نیافتگی فرهنگی نظریه فن‌تعلیم و کردار تحول سازمانی درون دانشگاه دیجیتال، به‌منزله عامل بازتولید و تثبیت ساختارهای نابرابری عمل کرده و به کوشش‌های رهایی‌بخش خیانت کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما