loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاکستر گنجشک ها

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حامد عسکری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 75

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111027 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خاکستر گنجشک ها، نوشته حامد عسگری است و در انتشارات معارف به چاپ رسیده است. خاکستر گنجشک ها در 44 داستان کوتاه با قلمی غرق اندوه و لطافت، راوی ماجرای ظلم و جنایت در غزه شده و قلب خواننده را به کوچه های غزه می برد.

شاید بتوان گفت دنیای بشر امروزی، به قبل از 25 مهر 1402 و بعد از آن تقسیم می‌شود. روزی که آغاز یکی از بزرگترین جنایات تاریخ و نسل‌کشی مردم بی‌گناه توسط رژیم غاصب صهیونیستی بود. از 17 اکتبر 2023 دیگر هیچ کودکی در غزه، رنگ آرامش را به خود ندید، مادران از آن به بعد، به جای تن گرم فرزند عزیزشان، جنازه‌های سرد و غرق خون آنها را در آغوش کشیدند. شدت این جنایات وحشیانه آنقدر زیاد بود که فطرت هر آزاده‌ای را بیدار کرد و مردم در سراسر جهان برای مقابله با این خوی وحشی اسرائیلی هر‌ چه می‌توانستند کردند از راهپیمایی‌های بزرگ تا نخریدن کالای اسرائیلی.

عرصه هنر نیز از این قافله جا نماند و کلمات متعددی در این زمینه نوشته‌شد. «خاکستر گنجشک‌ها» کتاب جدیدی از حامد عسکری است که در 44 داستان کوتاه با قلمی غرق اندوه و لطافت، راوی این ماجرای دردناک شده و قلب خواننده را به کوچه پس کوچه‌های غزه می‌برد. نویسنده در این کتاب با یک نگاه متفاوت داستان شهدای مظلوم بیمارستان المعمدانی غزه را روایت می‌کند. روایت این کتاب در چهل‌و‌چهار نامه از زبان افرادی است که در این بیمارستان آغوششان را برای منادی شهادت باز کرده‌اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما