loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی و مبارزه نواب صفوی

ناشر اطلاعات

نویسنده سید هادی خسروشاهی

با همکاری سید محمود خسروشاهی

تعداد صفحات : 464

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11106 10003022
16,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این کتاب مجموعه مقالاتی است که استاد خسروشاهی در طول نیم قرن گذشته به مناسبت سالگرد شهادت نواب صفوی و یاران او، بیشتر در روزنامه ی «اطلاعات» و سپس در هفته نامه ی «بعثت» منتشر می کرد و ابتدا در کتابی با عنوان «یادواره شهید نواب صفوی» و سپس با اضافاتی در مطالب، اسناد و عکس ها در 22 بخش از سوی انتشارات اطلاعات به چاپ رسید.
سیدهادی خسروشاهی در این کتاب درباره ی نواب می نویسد: « به نظر این جانب در تاریخ معاصر با هیچ شهادتی و شهیدی در هیچ کجای جهان اسلام این چنین غریبانه برخورد نشده است.»
در لابه لای فصل های این کتاب می توان ناگفته هایی از زندگی و مبارزات رهبر گروه فدائیان اسلام را یافت. فصل هایی که هرکدام سرگذشتی ویژه دارد: مقاله ای که خسروشاهی آن را چند روز پس از شهادت نواب در یک مجله ی عربی در لکنهو هند چاپ کرده، متنِ بازجویی از نواب صفوی پس از ترور رزم آرا، آخرین سند به جا مانده از نواب، نخستین اعلامیه درباره رضاخان و... و یا خاطرات عزت العزیزی: «ما با هم نماز می خواندیم و من همواره حس می کردم خروش او و نماز او کمتر از غرش وی در سخنرانیش نیست، با این فرق که این بار خروش در خشوع و بندگی بود.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما