loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بوسه بر خاک پی حیدر (ع): بحثی در ایمان و آرمان فردوسی و پرتوگیری شاهنامه از قرآن و احادیث معصومین (ع)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11109 10003022
380,000 342,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «بوسه بر خاک پی حیدر» حاصل شاهنامه پژوهشی نویسنده است نه بر اساس برداشت های شخصی بلکه با تحقیق و پژوهش نوشته شده است. این کتاب 14 بخش که هر بخشی شامل چهار یا پنج فصل است و در آن ایمان و در حقیقت، آرمان های فردوسی را مورد واکاوی قرار می دهد. حجت الاسلام ابوالحسنی در این کتاب با بررسی کتاب شاهنامه فردوسی که برگرفته از قرآن و احادیث است بر نوشته هانری کرین که شاهنامه را مانند کتاب های مقدس که پیروانش بر آن احترام می گذارند، صحه می گذارد. با توجه به این که تحقیقات مؤلف بر اثر سر ذوق و قریحه نبوده است، به صراحت در این کتاب شیعه بودن فردوسی را با سند و مدرک به اثبات رسانیده است.
زنده یاد حجت الاسلام ابوالحسنی (منذر) از پژوهشگران و محققان کشور می باشند. این بزرگوار بارها در استان اصفهان برای نویسنده ها و اهالی اهل قلم جلسات پر باری را می گذاشتند و افراد بسیاری از کمالات و معلومات ایشان بهره می بردند.

کتاب بوسه بر خاک پی حیدر (ع): بحثی در ایمان و آرمان فردوسی و پرتوگیری شاهنامه از قرآن و احادیث معصومین (ع)، نوشته علی ابوالحسنی (منذر) است و در انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما