loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نصرالله

گفتگوی اختصاصی و یادداشت هایی درباره زندگی و شخصیت دبیر کل حزب الله لبنان

ناشر عماد فردا

نویسنده محمدرضا زائری

راوی کتاب سید حسن نصرالله

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 104

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب در سه بخش تنظیم شده که بخش اصلی کتاب با عنوان "مردم ایران قدر نعمت های خود را نمی دانند" مصاحبه صمیمانه نویسنده با رهبر حزب الله پیرامون حوادث و مبارزات او است، بخش دوم نیز با عنوان "آرزویم شهادت است" ترجمه مصاحبه یک روزنامه نگار فرانسوی با سیدحسن است.
در بخش سوم و پایانی که "یادداشت های پراکنده" نام گرفته است، نویسنده با 4 یادداشت، فضای کلی لبنان را ترسیم کرده که از میان این یادداشت ها می توان به "نصر"ی که از آن "خدا" است، موج دوم رویارویی در لبنان، خواننده مسیحی و خانم رهگذر ناشناس اشاره کرد. یادداشت "خانم رهگذر ناشناس و ..." سرگذشت زنی به نام "ریم حیدر" را روایت می کند که به طور اتفاقی مقابل دوربین تلویزیون لبنان قرار می گیرد و از آرزویش که دست یافتن به عبای سیدحسن نصرالله است می گوید. ریم حیدر که پس از این مصاحبه و صحبت های غوغایی اش مورد توجه بسیاری از روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی قرار می گیرد، چند روز بعد از مصاحبه اش به یکی از خبرسازترین چهره ها در لبنان تبدیل می شود و عبای رهبر مقاومت لبنان توسط دفتر حزب الله لبنان برای وی فرستاده می شود.

در حالی این مقدمه را می نویسم که اعتصاب معارضه لبنان وارد صد و سومین روز خود شده و روزنامه الاخبار در گزارش خود به ماجرای نوزادی مسیحی اشاره کرده که نامش را "حسن نصرالله" گذاشته اند. یک حسن نصرالله با نام خانوادگی جوزیف خووروی!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما