loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خنگمان می کنند: نقشه پنهانی مدارس اجباری

ناشر جهاد دانشگاهی مشهد

نویسنده جان تیلور گاتو

مترجم دنیا امیری | دلارام فلاحی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 106

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111406 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
58,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خنگمان می کنند: نقشه پنهانی مدارس اجباری اثر جان تیلور گاتو از انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد منتشر شده است.

بعد از سال‌ها کلنجاررفتن با موانعی که بر سر راه بچه‌ها و آموزش است به این باور رسیده‌ام که مدارس انحصارطلب دولتی از نظر ساختار اصلاح‌ناپذیرند. اگر عقاید مرکزی‌شان آشکار شود دیگر نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند. بعد از سال‌ها به این نکته رسیده‌ام که هر آنچه در لباس معلمی در مدرسه انجام داده‌ام درواقع، در خدمت نقشه‌ و دیدگاهی بوده است که عقاید مرکزی نظام مدرسه و اقتصاد مبتنی بر دیدگاه طبقاتی را تقویت می‌کند. وقتی می‌خواستم از تجربیاتِ مفیدِ دوران معلمی‌ام برایتان بگویم، متوجه شدم بهتر است به‌جای آنکه از کارهای درستم حرف بزنم، درباره کارهای اشتباهی که انجام می‌دهم صحبت کنم. کارهای درستی که انجام می‌دهم به‌راحتی قابل درک‌اند: از سر راه بچه‌ها کنار می‌روم، فضا و زمان کافی در اختیارشان می‌گذارم و برایشان احترام قائلم. اما کارهای اشتباهی که انجام می‌دهم عجیب، پیچیده و ترسناک‌اند. بگذارید در این کتاب به شما بگویم آنها چه هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما