loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اخلاق امر به معروف و نهی از منکر

ناشر اخلاق و تربیت

نویسنده حجت الله آزاد | محمدرضا کریمی | مهدی فصیحی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111440 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اخلاق امر به معروف و نهی از منکر اثر مهدی فصیحی، حجت الله آزاد و محمدرضا کریمی از انتشارات اخلاق و تربیت منتشر شده است.
قرآن کریم امر به معروف و نهی از منکر را ضامن فلاح و رستگاری اجتماعی می‌داند. نکته اساسی که اهمیّت تلاش برای فهم دقیق این فریضه را دوچندان می‌کند آن است که وجوب امر به معروف و نهی از منکر، منوط به احتمال تأثیر است. بخش عمده‌ای از تأثیر امر به معروف و نهی از منکر به شکل انجام این فریضه و مهارت‌های آمران و ناهیان در انجام آن باز می‌گردد. اخلاق امر به معروف و نهی از منکر تلاشی است برای فهم چند و چون اثرگذاری امر به معروف و نهی از منکر. این کتاب تأمّلی کوتاه از منظر اخلاق اسلامی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
در این اثر تلاش شده ابعاد فلسفه اخلاقی، نکات روان‌شناختی و مهارت‌های فردی و اجتماعی بایسته در امر به معروف و نهی از منکرِ مؤثر تبیین شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما