loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بخشش در خانواده: ساخت بسته آموزشی بخشش در خانواده با رویکرد اسلامی

ناشر اخلاق و تربیت

نویسنده یعقوب بقایی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111446 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب بخشش در خانواده: ساخت بسته آموزشی بخشش در خانواده با رویکرد اسلامی اثر یعقوب بقایی از انتشارات اخلاق و تربیت منتشر شده است.
با توجه به این نکته که انسان‌ها دارای روحیات و رفتارهای متفاوتی هستند، طبیعتاً در تعامل با یکدیگر نیز اختلاف نظر خواهند داشت. با درنظر گرفتن این نکته و اینکه زن و مرد علاوه بر تفاوت‌های جسمی و فیزیولوژی دارای تفاوت‌های روحی و عاطفی هستند، طبیعتاً در زندگی مشترک به اختلافاتی برخورد می‌کنند. همسر عاقل «کسی است که گذشت و بردباری دارد و با بهانه‌های کوچک و جزئی زندگی را متلاشی نمی‌سازد.» از دیدگاه قرآن کریم عفو و گذشت زن و مرد زمانی موجب ازبین رفتن اختلافات و آکنده شدن فضای خانواده از مهر و محبت می‌گردد که ناشی از دو راهبرد مودت و رحمت باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما