loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سالنامه یادگار 1403

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111455 10003022
150,000 135,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سالنامه یادگار 1403 به ضمیمه برش‌هایی کوتاه از وصایای امام خمینی(ره)، معرفی کتاب‌های شاخص و منخب، تصاویری از شهدای مقاومت و... توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است.

سالنامه «یادگار» در اصل یک سالنامه محتوایی است که اسم آن برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار رو سفید؛ شهید حاج احمدکاظمی است که می‌فرمایند: «ایشان از یادگاران دفاع مقدس بودند…»

سالنامه یادگار 1403 به ضمیمه برش‌هایی کوتاه از وصایای امام خمینی(ره)، معرفی کتاب‌های شاخص و منتخب، قطعه عکس‌هایی از شهدای مقاومت، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و تک‌متن‌های زیبا از شهدای شاخص در بین صفحات آن تدوین شده و در کنار محتوای جذاب آن از ظاهری زیبایی برخوردار است. شهید احمدکاظمی، فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگارهای ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسۀ بی‌نظیر بود.

یادگار به همه کسانی تقدیم شده که از نام احمد (شهید احمد کاظمی) و سردار دل‌ها (شهید قاسم سلیمانی) در یاد خود، یادگاری دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما