loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صبح واقعه: روایت داستانی زندگی شهید محسن حججی

ناشر خط مقدم

نویسنده ابراهیم حسن بیگی

ویراستار محمدمهدی عقابی

طراح حسن روح الامینی | محمد روح الامین

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 134

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111475 10003022
100,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صبح واقعه جدیدترین اثر از انتشارت خط مقدم است که زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی را به قلم استاد ابراهیم حسن بیگی به صورت داستانی برای مخاطب نوجوان روایت می‌کند. نقاشی جلد این اثر توسط استاد حسن روح الامین و طراحی جلد آن توسط استاد محمد روح الامین انجام شده است.

مهدی آهی کشید و ادامه داد: فقط نمی‌دونم ما اگه اون روزها بودیم، چی می‌کردیم؛ می‌اومدیم جبهه، یا چسبیده بودیم به میز کلاس و درس؟
گفتم: تو رو نمی‌دونم؛ اما من حتماً می‌رفتم جبهه. شاید هم شهید می‌شدم.
لبخندی زد و گفت: خیلی هم مطمئن نباش، محسن جان! جان دادن، به این سادگی‌ها نیست که. خیلی سخته جان دادن.
سکوت کردم و رفتم توی نخ این حرف مهدی. بارها آرزو کرده بودم کاش من هم در صحرای کربلا در کنار یاران امام‌حسین(ع) بودم و می‌جنگیدم و جان که هیچ، سر می‌دادم. سرم می‌رفت روی نیزه‌ها. سرم را می‌بردند به شام؛ کنار سر امام حسین(ع)؛ و کاخ یزید را به لرزه درمی‌آوردم. اما شاید بین آرزو و عمل، فاصله زیاد باشد.
مهدی گفت: این‌که ما هم به جبهه می‌رفتیم یا نه، بستگی داشت به خالص بودن عمل‌مون. باید دید الآن چقدر بین حرف و عمل ما فاصله است؛ چقدر حاضریم از مال خودمون بگذریم؛ ایثار کنیم در راه خدا؛ انفاق کنیم؛ ظلم نکنیم؛ مؤمن باشیم توی زندگی؛ چشم‌مون دنبال ناموس مردم نباشه؛ به داد آدم‌های بدبخت و گرفتار برسیم؛ و ده‌ها مورد دیگه که نشون بده مخلص‌ایم در راه دین. من که در مورد خودم شک دارم. تو رو البته نمی‌دونم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما