loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

وصال: چهل روایت از دلدادگی شهدا به امام زمان (عج)

5 (1)

ناشر شهید ابراهیم هادی

نویسنده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

گردآورنده کتاب گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11165 10003022
28,000 26,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب وصال، چهل روایت از دلدادگی شهدا به امام زمان (عج) است. این کتاب نوشته گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است و در انتشارات شهید ابراهیم هادی به چاپ رسیده است. نویسنده در کتاب وصال با نگاهی بر زندگی نامه تنی چند از شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی عراق علیه ایران (1359ـ1367هـ .ش) به بازنویسی چهل روایت از دلدادگی شهدا به امام زمان(عج) پرداخته است.

«سیدعلی اندرزگو»، «آیت الله میرزا جواد تهرانی»، «مهدی صبوری»، «محمدرضا تورجی زاده»، «سیدعبدالحمید حسینی»، «مصطفی ردانی پور»، «مصطفی احمدی روشن» و... از دلدادگانی هستند که روایت آن ها در کتاب وصال، چهل روایت از دلدادگی شهدا به امام زمان (عج) آمده است. شایان ذکر است در ابتدای هر روایت، تصویری از شهید و در پانوشت آن منبع مورد استناد، درج شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما