loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دعاشناسی با تکیه بر آیات و روایات

مجموعه مباحث زمینه‌ساز فهم دین - 2

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111669 10003022
156,000 148,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دعاشناسی با تیکه بر آیات و روایات اثر امیر جهانی فرد و مجتبی میری از انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم منتشر شده است.
رشد و تعالی انسان‌ها مبتنی بر استفاده از ظرفیت بهینه همه استعدادها است که خداوند در اختیار آنها قرار داده است. دعا یکی از استعدادهای خدادادی است که انسان می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت آن به رشد و تعالی برسد.
استفاده از دعا در زندگی، امری فرافرهنگی و بین‌المللی است. دعا در همه ادیان، فرق و مکاتب از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. خداوند در پیشبرد اهداف پیامبران خود، آنها را ملزم به استفاده از سلاح دعا کرده است؛ چرا که دعا از قدرت شگفت‌انگیزی برخوردار است.
انسان با به‌کارگیری دعا می‌تواند به صورت مستقیم و فوری با خداوند ارتباط برقرار کند و خداوند منتظر و مشتاق این نوع ارتباط است. دعا تکیه زدن بر وجود بی‌نهایت و قدرتمند خداوند است. دعا، میانبری برای تغییرات و تقویت‌کننده عوامل مثبت در زندگی همه انسان‌هاست.
کتاب پیش‌رو به دنبال ترسیم ظرفیت عظیم دعا بر اساس منبع لایزال وحی است. قرآن و سنت اهل‌بیت علیهم‌السلام به عنوان منبع شفاف و زلالی‌اند که نویسنده این کتاب جرعه‌ای از این دریای بی‌کران را برای بهینه‌سازی زندگی با عنوان "دعاشناسی با تکیه بر آیات و روایات" در اختیار مخاطبان قرار داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما