loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در جستجوی آداب آبادانی در مکتب معماری یزد - جلد اول: گزیده مقالات

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدرضا اولیاء

مقدمه نویس هادی ندیمی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 266

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111683 10003022
395,000 375,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

معماری ایران، گنجینه‌ای درخشان است. شناخت و حفاظت از این گنجینه، روشن نگاه داشتن چراغی است که راه را از بی‌راه باز می‌نمایاند و مسیر را برای معاصران و آیندگان هموار می‌کند؛ پس معرفی و نشر آثاری که به روشنی راه گواهی می‌دهند و با دل و جان، روشنای آن را در عصر ما می‌گسترانند، بر ما فرض و بر آیندگان حق است.

محمدرضا اولیاء از جمله اندیشمندانی است که نوشته‌های متنوع و فراوانی در زمینه معماری ایرانی اسلامی، مرمت، حکمت، و هنر اسلامی دارد اما انتشار محدود این مکتوبات در گذشته، دسترسی به آن‌ها را تا حدی دشوار نموده است. از این رو، با کسب اجازه از صاحب اندیشه، بر آن شدیم تا به نشر آثار وی بپردازیم.

کتاب حاضر جلد اول از در جستجوی آداب آبادانی در مکتب معماری یزد است. این کتاب نوشته محمدرضا اولیاء است و در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما