loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عملیات سیاه

روایتی از عملیات پنهان ترامپ / رمان سیاسی اطلاعاتی

ناشر موسسه نشر و تحقیقات ذکر

نویسنده رضا صادقی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111716 10003022
49,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب عملیات سیاه اثر رضا صادقی از انتشارات ذکر منتشر شده است.
عملیات پنهان، سومین رمان رضا صادقی است. این زمان با مضمونی سیاسی - اطلاعاتی به پیدایش ویروس کووید 19 و همزمانی آن با ترور قاسم سلیمانی پرداخته است.
شخصیت اصلی داستان، خبرنگاری مهاجرت کرده از ایران است. مدیر خبرگزاری او را به ووهان می فرستد تا از پیدایش ویروس جدید گزارش تهیه کند. این مأموریت ، سرآغاز درگیر شدن او با پرونده ای سیاسی- اطلاعاتی میشود که ماجراهای عجیب آن او را با چالش جدی مواجه می کند. در بخشی از زمان می خوانیم:
ارکیده با ظاهری ساده پشت تریبون رفت. پالتویش را درآورد و لبه ی صندلی آویزان کرد. با زبان فارسی به حاضران سلام کرد و روز به خیر گفت. میهانان که زبان فارسی نمی دانستند تعجب کردند اما واکنشی نشان ندادند. هنگامی که او گزارشش را به زبان فارسی ارائه کرد زمزمه ای در سالن پیچید. مدیر نشست از ارکیده پرسید نمی تواند گزارش را به انگلیسی ارائه کند چون آنها پیش بینی ترجمه ی هم زمان نکرده اند؟
ارکیده خیلی آرام پاسخ داد: چرا می توانم.
مدیر نشست با تعجب درخواست کرد پس گزارش را به انگلیسی ارائه کند. ترکیده با زبان انگلیسی به حاضران سلام داد و روز به خیر گفت. سالن یک مرتبه ساکت شد. وقتی تصاویر پاورپوینت گزارش روی پردهی سالن افتاد؛ ارکیده نگاهی به آن و سپس به حاضران انداخت. لبخندی زد و گفت: امیدوارم این گزارش که برای تهیه ی آن تا کام مرگ رفته ام مورد توجه تان قرار گیرد. هر چه از بیان گزارش گذشت؛ اعتماد به نفس ارکیده برای ارائه ی چهار فرضیه ی طراحی شده پیرامون منشاء پیدایش کووید 19 بیشتر شد. ..
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما