loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مهدی نامه: گامی چند در معرفت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

ناشر کتاب جمکران

نویسنده میثم امانی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 150

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 111815 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مهدی نامه: گامی چند در معرفت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، اثر میثم امانی که توسط انتشارات جمکران منتشر شده است.

بسیار گفته اند که در منظومه معرفت شیعه معرفت به امام ضرورت دارد. در متون دینی اسلام معرفت حقیقی با عمل حقیقی متحد است، معرفت حقیقی نوعی شیوه زیستن است که به زندگی مبنا و جهت می دهد. شیعه دارای معرفت به امام آنگونه که می اندیشد می زید و آنگونه که می زید می‌اندیشد. دست کم پنج نوع معرفت لازم است تا انسان معرفت به امام یابد.

میثم امانی با بهره‌گیری از کتاب‌هایی که بزرگان شیعه در مبحث معرفت امام نگاشته‌اند کتاب «مهدی نامه: گامی چند در معرفت امام عصر«عجل الله فرجه الشریف» را نگاشته است تا تصویری نسبی از ائمه به‌ویژه امام عصر برای مخاطبش به نمایش بگذارد تا مخاطب در کنار ادله و از رهگذر بیان القاب، سیره، خصایص و شئون، شناختی نسبی از مقام عالی و متعالی امام عصر«عجل الله فرجه الشریف» پیدا کند و به ضرورت حکومت این آخرین حجت الهی و چگونگی پیوستن به آن جامعه آگاه بشود.

کتاب مهدی نامه در 150 صفحه کتابی کم حجم است که هر مطلب مرتبط با امام زمان را در حدود یک صفحه برای مخاطب بیان کرده است. از ویژگی‌های این کتاب بیان ساده و مناسب برای تمامی اقشار جامعه است و نقشه راهی برای کسانی که خواهان جامعه مهدوی هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما